Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2008, 13:59
από spirosvii
Τις είδα Linuxman τις ρυθμίσεις αλλά δεν έχει....και στο google είδα ότι υπάρχουν, εκτός κι αν είναι στην προηγούμενη έκδοση. την 0.5..