Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2011, 09:39
από Macedon
statik έγραψε:Γεια
Πως θα εγκαταστησω το Thubderbird ? To κατεβασα απο το http://www.mozillamessaging.com/el/thunderbird/ . Και τωρα?
Απο το κεντρο λογισμικου το εσβησα διοτι μου εβαζε την αγγλικη εκδοση και δεν μπορουσα να βαλω ελληνικα, Ετσι κατεβασα κατ ευθειαν την ελληνικη εκδοση


Κοίταξε από synaptic: :)

Εικόνα