Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2011, 23:18
από linuxs
Αυτό ισχύει και στα Debian; Βασικά linux είναι και αυτό και παρόμοιο με την έκδοση των ubuntu. Το δοκίμασα και απλά ανοίγει το archive.