Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2011, 23:18
Αυτό ισχύει και στα Debian; Βασικά linux είναι και αυτό και παρόμοιο με την έκδοση των ubuntu. Το δοκίμασα και απλά ανοίγει το archive.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/