Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2011, 02:35
από 2010
Εκανα αναβαθμιση σε Firefox 4.01 μεσω του Διαχειριστη ενημερωσεων και χαθηκαν τα ελληνικα.
Πηγα να εγκαταστησω αυτο:
http://releases.mozilla.org/pub/mozilla ... xpi/el.xpi
αλλα μου εβγαλε μηνυμα οτι ειναι incompatible με τη νεα εκδοση.
Τωρα τι κανουμε;