Δημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2011, 10:46
Το πιστεύω και εγώ! ΤΑ δίκτυα είναι μάθημα 4ου εξαμήνου οπότε σε 1 χρονάκι θα τα μάθω. Μέχρι τότε είανι τόσα πολλά που δεν προλαβαίνω...
Αυτά τα λειτουργικά συστήματα και οι μεταφραστές τους είναι ατελείωτα!!!!! 