Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2011, 15:06
από elbuntu
Καλησπέρα προσπαθώ να ρυθμίσω την αλληλογραφία μου μέσω του evolution αλλά ενώ δίνω σωστούς διακομιστές εισερχομένης και εξερχόμενης αλληλογραφίας δεν μπορώ να δω τα εισερχόμενα,μου ζητάει συνέχεια κωδικό για το pop3.tellas.gr του δίνω τον σωστό και αυτό μου το ζητάει πάλι και τίποτα δεν γίνεται στο τέλος.Τι μπορεί να φταίει;Κοίταξα τους οδηγούς στο forum αλλά δεν νομίζω να κάνω κάτι λάθος αναφορικά με τους διακομιστές.Το ρυθμίζω όπως και στο outlook στα παράθυρα αλλά τίποτα.