Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2011, 11:18
από GeorgeTheSuper
Εγώ θα διαφωνήσω... Γενικώς οι λήψεις του transmission είναι πολύ αργές!!!! :wtf:

Ώσπου έψαξα για άλλα προγράμματα. Βρήκα το qBittorrent! Είναι πολύ γρήγορο και θα έλεγα μοιάζει και με μTorrent των Windows... ;)