Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2011, 11:18
Εγώ θα διαφωνήσω... Γενικώς οι λήψεις του transmission είναι πολύ αργές!!!!
Ώσπου έψαξα για άλλα προγράμματα. Βρήκα το qBittorrent! Είναι πολύ γρήγορο και θα έλεγα μοιάζει και με μTorrent των Windows...
Ώσπου έψαξα για άλλα προγράμματα. Βρήκα το qBittorrent! Είναι πολύ γρήγορο και θα έλεγα μοιάζει και με μTorrent των Windows...