Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2011, 22:50
από pros
Ναι, εγώ δεν διαβάζω! :)
Το αρχείο firefox-bin, υπάρχει στον κατάλογο;
Κατέβασε τον firefox από εδώ