Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2011, 12:13
biubou έγραψε:Γεια χαρά!
Το έστειλα μόλις το στιγμιότυπο οθόνης. Πού είναι, όμως να το δω κι εγώ;
Σε ποια υπηρεσία το έστειλες; Η κοινότητα Ubuntu-gr έχει την υπηρεσία ImageBin, http://imagebin.ubuntu-gr.org/
όπου πας και προσθέτεις την εικόνα. Τέλος αναφέρεις εδώ το σύνδεσμο για να το δούμε.