Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2011, 18:40
Reinach έγραψε:
Αυτό το αρχείο ποιο είναι; Στο φάκελο που έγινε με την αποσυμπίεση υπάρχει ένα αρχείο με το όνομα "firefox". Αυτό θα είναι το σκριπτάκι φαντάζομαι...
Σωστά, το αρχείο που δεν έχει κατάληξη.
έγραψε:έγραψε:ΠΡΙΝ το τρέξεις, δημιούργησε ένα προφίλ για τον 3.6 (δίνωντας πχ σε τερματικό «firefox -P») και δώσε του ένα όνομα ώστε να το ξεχωρίζεις.Reinach έγραψε:Τρέχω «firefox -P» στο τερματικό και απλώς ανοίγει έναν ακόμη FF, τι πρέπει να κάνω για να του δώσω διακριτικό όνομα;
Την εντολή θα πρέπει να την τρέξεις με κλειστό τον Firefox, αν για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να τον έχεις ανοιχτό, μπορείς να δώσεις «firefox -p --no-remote»
έγραψε:έγραψε:Ε, μετά είναι απλά τα πράγματα, φτιάξε μια συντόμευση για το script αυτό στην επιφάνεια εργασίας (καλό θα είναι στο τέλος της διαδρομής του αρχείου να προσθέσεις και τον τελεστή «-P» για να μην ξεχνάς να φορτώνεις το συγκεκριμένο προφιλ) και όποτε το χρειάζεσαι μπορείς να το εκτελείς έτσι.Reinach έγραψε:Εννοείς να δημιουργήσω εκκινητή στην επιφάνεια εργασίας, και απλώς στο τέλος της διαδρομής θα προσθέσω και το "-P" ε;
Ναι..μπέρδεψα τα support, συγνώμη που σε μπέρδεψα κι εσένα
ΥΓ.
Κανονικά θα πρέπει να κάνεις το script εκτελέσιμο πρώτα, αλλά θα σε ρωτήσει το σύστημα αν θες να εκτελεστεί, οπότε παρέλειψα αυτό το βήμα.