Δημοσιεύτηκε: 30 Ιαν 2012, 21:54
Tο εν,λογω καταστημα ειναι το ********* και τα pc που εχω εγκαταστησει τα virtual box με ubuntu ειναι τα pc-a-02 kai pc-a-03 .
Eαν οι διαχειριστες του forum θεωρουν οτι το γραφω για διαφημιστικους λογους ας διαγραψουν αυτο εδω το post .
Eαν οι διαχειριστες του forum θεωρουν οτι το γραφω για διαφημιστικους λογους ας διαγραψουν αυτο εδω το post .