Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2012, 22:25
από alexon
Καλησπέρα παιδιά, έχω κατεβάσει τον thunderbird 10.0.02 στο netbook, το έχω σώσει στον σκληρό σαν συμπιεσμένο αρχείο, πως μπορώ να κάνω εγκατάσταση? Ευχαριστώ.