Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2012, 00:35
από Learner
vagrale13 έγραψε:
Αν περασεις την εκδοση Firefox 11 beta, απλα θα αναβαθμιστει η εκδοση του firefox.
Για παραλληλη χρηση, μπορεις να δοκιμασεις τη νεοτερη εκδοση Firefox 13 alpha.


Και μια απορία δική μου.. (μια και βρήκαμε παπά... )
Αν περάσεις δηλαδή beta έκδοση τότε εγκαθίσταται ο firefox κανονικά. (πάνω στον άλλο που λέμε)
Αν περάσεις Alpha τότε μπορείς να έχεις και τους δύο ; Σωστά κατάλαβα ;

Off topic:
Χαχαχαχα το καινούριο Avatar Όλα τα λεφτά vagrale13.