Δημοσιεύτηκε: 16 Αύγ 2012, 21:37
από infin1ty
Παιδιά έχω το ίδιο πρόβλημα.. Δοκίμασα τα παραπάνω και δεν λέει να στρώσει το πράγμα.

Μου βγάζει αυτό : Εικόνα