Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2012, 20:14
IVANNHS έγραψε:αλλά πρέπει κάθε φορά να ανοίγω το τερματικό και να δίνω τον παραπάνω κώδικά
Γιατί δεν το κάνεις να το κάνει μόνο του όταν θα κάνεις loggin;
Δηλαδή εννοώ να πας στις εφαρμογές κατα την εκκίνηση, πάτα προσθήκη. Θα σου βγάλει ένα παράθυρο, στο όνομα βάλε ότι θες και στο πεδίο εντολή βάλε αυτό
- Κώδικας: Επιλογή όλων
padsp '/home/path_to_folder/oald8//oald8'
Δοκίμασε το αν δουλεύει και αν σε βολεύει το κρατάς!
Ξέρω είναι μπακαλοδουλειά αλλά αν ειναι η μόνη λύση....