Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2013, 16:42
από lepidas
Σε Raspbian (Raspberry+Debian) εγκατέστησα το sakis3g για να λειτουργώ ένα στικάκι απο τη w**d,
κατάφερα και το ξεκινώ σε CLI αλλά δεν ξέρω πως γίνεται να το κάνω να ξεκινά η εντολή αυτόματα μετά απο άνοιγμα της συσκευής

η εντολή για εκίνηση σε CLI είναι αυτή (για τα δικά μου χαρακτηριστικά)
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo ./sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr