Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2013, 18:53
Μολις ανοιξα τον firefox, με ρωτησε αν θελω να φερω bookmarks, cookies κτλπ απο αλλο browser, ο chrome ηταν στη λιστα, και ολα μπηκαν στη θεση τους αυτοματα.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/