Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2013, 19:08
από madvinegar
Οχι. Τωρα ειμαι γραφειο και πρωτοεγκατεστησα τον firefox σε ενα windows PC για να τον σεταρω.
Θελω να παω σπιτι τωρα, να ανοιξω τον firefox και να δω αν θα κανει sync να μου βαλει ολες τος ρυθμισεις και τα bookmarks αυτοματα.

Stay tuned για τις εξελιξεις...