Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2013, 19:21
από Learner
madvinegar έγραψε:Πάμε Diaspora...??? :P


Εγώ έχω πάει ήδη :)

madvinegar έγραψε:Κατι ειχες πει οτι θα εβγαζε native browser το ubuntu? Μακαρι...

Είναι σε πρώιμο στάδιο ακόμη.. είναι διαθέσιμος για 13.10 μόνο και λέγεται.. Web Browser (πρωτοτυπία λέμε..)
Έχουν ανοίξει και οι μεταφράσεις απ' ότι είδα = https://lists.launchpad.net/webbrowser- ... 00014.html

Σε ότι αφορά την ιδιωτικότητα σε αυτόν τον browser.. χμμμμ... δεν είμαι και σίγουρος. Θα δείξει. Ακόμη είναι pre-alpha πάντως.