Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2013, 19:46
Και εγω εχω λογαριασμο στο Diaspora αλλα δεν σε βρισκω.
Οσον αφορα το θεμα μας, μου ζηταει ενα κλειδι ανακτησης και δεν το εχω το ριμαδι...
Πού το βλέπεις αυτο το κλειδι στο αρχικό PC ????? (γμτ και τωρα εχω φυγει απο το γραφειο...).
Οσον αφορα το θεμα μας, μου ζηταει ενα κλειδι ανακτησης και δεν το εχω το ριμαδι...
Πού το βλέπεις αυτο το κλειδι στο αρχικό PC ????? (γμτ και τωρα εχω φυγει απο το γραφειο...).