Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2013, 20:36
από Learner
madvinegar έγραψε:Πού το βλέπεις αυτο το κλειδι στο αρχικό PC ????? (γμτ και τωρα εχω φυγει απο το γραφειο...).

Αφού σου γράφει οδηγίες. Δεν τις είδες ; Κοίτα πάλι την 4η εικόνα. Υπομονή μέχρι αύριο τότε. ;)

madvinegar έγραψε:Και εγω εχω λογαριασμο στο Diaspora αλλα δεν σε βρισκω.

Σε βρήκα εγώ :)