Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2008, 10:59
λοιπόν εκεί που είχα κολήσει μου ήρθε ένα update για το googleearth και εγκαταστάθηκε η έκδοση 4.2, το απεγκατέστησα και έβαλα την 4.3 απο synaptic χωρίς προβλήματα.
Θα διορθώσω τον τίτλο αλλά γι' αυτο το κόλημα που τραβάει μερικές φορές στο configuring με εγκατάσταση απο τερματικο δεν έχω βρεί άκρη
ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Θα διορθώσω τον τίτλο αλλά γι' αυτο το κόλημα που τραβάει μερικές φορές στο configuring με εγκατάσταση απο τερματικο δεν έχω βρεί άκρη
ευχαριστώ για τις απαντήσεις