Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2014, 20:58
από g1wrg0s
θα συμφωνησω με τους παραπανω.. http://osarena.net/news/adblock-ke-fragka.html
Θα συστηνα κι εγω το Edge, μεχρι τωρα εχω παρατηρησει να του ξεφευγουν 1-2 αλλα εχω την εντυπωση οτι οι ιστοσελιδες προσαρμοζονται πλεον ωστε να περνανε και παλι τις διαφημισεις. Εαν το προσθετο ειναι ενεργο και θες να φιλτραρει κατι που του ξεφυγε τοτε πατα πανω στη διαφηιση με αριστερο κλικ και θα δεις τη καταλληλη επιλογη που προσφερει το adblock για να τη στειλεις απο εκει που ρθε