Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2009, 20:52
από igaid
Εδώ και μερικές μέρες όταν κλείνω το skype εξαφανίζεται αλλά παραμένει ανοιχτό και πρέπει να το κλείσω από τα processes. Πριν γίνει αυτό όταν πατούσα το χ εμφανιζόταν το εικονίδιο στη μπάρα ενώ τώρα οχι. Τι μπορεί να γίνει;