Δημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2009, 16:52
από makis
linuxman έγραψε:
Εγώ το έχω κάνει ένα κονσέρτο έτσι 50 λεπτά εγγραφής ήτανε σε .ogg φορμάτ βγήκε , άμα ήτανε .avi θα ξεπερνούσε και το 2 GB :D αυτό βγήκε 940 MB .
Open Video Format .Fullscreen TV και με το που ξεκίνησε ξεκίνησα και το πρόγραμμα , ευτυχώς δεν διακόπηκε το stream .


Aσχετα με τον όγκο του αρχείου θα το προτιμούσα σε avi.
Υπάρχει κάποιο άλλο πρόγραμμα γι αυτή τη δουλειά ή μπορεί να την κάνει και το ίδιο?