Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2009, 00:16
από panligo
Καλησπέρα
Απλά θέλω να πω πώς υπάρχει και το adblock plus addon του mozilla. Με μία αναζήτηση θα το βρείτε....
Εγώ το θεωρώ καλύτερο από το NoScript.