Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2009, 00:16
Καλησπέρα
Απλά θέλω να πω πώς υπάρχει και το adblock plus addon του mozilla. Με μία αναζήτηση θα το βρείτε....
Εγώ το θεωρώ καλύτερο από το NoScript.
Απλά θέλω να πω πώς υπάρχει και το adblock plus addon του mozilla. Με μία αναζήτηση θα το βρείτε....
Εγώ το θεωρώ καλύτερο από το NoScript.