Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2009, 13:23
από vista killer
Μια σίγουρη λύση είναι να βάλεις virtual box και εκεί να εγκαταστήσεις τα windows και από εκεί να τρέχεις άνετα τον internet explorer η όποιο πρόγραμμα χρειάζεσε