Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2008, 12:56
από sentient6
pirobatis έγραψε:σ ευχαριστω απλα ειμαι καινουργιος και δεν εμα8α ακομα για τα screenshots πως γινονται..


Για το πως να ανεβάσεις screenshots, δες εδώ: viewtopic.php?f=9&t=798 :)

Και πως να χειριστείς τις εικόνες στο forum, δες εδώ: viewtopic.php?f=2&t=396 {στη κατηγορία img} :)