Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2009, 13:58
από ftso
vesnikos έγραψε:εκτός οτι το client για linux έχει μείνει 2 εκδόσεις πίσω

Αν είναι να αποκτήσει αυτό το look που έχει η έκδοση των windows τότε πραγματικά, καλύτερα να μείνει εδώ που είναι...