Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2009, 13:58
vesnikos έγραψε:εκτός οτι το client για linux έχει μείνει 2 εκδόσεις πίσω
Αν είναι να αποκτήσει αυτό το look που έχει η έκδοση των windows τότε πραγματικά, καλύτερα να μείνει εδώ που είναι...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
vesnikos έγραψε:εκτός οτι το client για linux έχει μείνει 2 εκδόσεις πίσω