Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2009, 13:43
από Clouzo
Eίναι το πρώτο απλά αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να λειτουργούν οι επιλογές CHECK NOW και GO TO INBOX( Δεξί κλικ στο σηματακι του gmail notifier στο task bar)...
Εικόνα