Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2009, 02:26
Αν έχεις συνδεδεμένο τον υπολογιστή σου με άλλους που τρέχουν windows, τότε καλό θα είναι να βάλεις κανένα για να τους καθαρίζεις 
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/