Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2009, 02:26
από Apopas
Αν έχεις συνδεδεμένο τον υπολογιστή σου με άλλους που τρέχουν windows, τότε καλό θα είναι να βάλεις κανένα για να τους καθαρίζεις ;)