Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 15:50
από Babis_ECE
Γεια σου φίλε,
i) Έχεις εγκαταστήσει τους codecs? viewtopic.php?f=9&t=32 (Δες και την Αντιμετώπιση Προβλημάτων)
ii) Έχες ενεργοποιημένο μήπως το Compiz?
iii) Έχεις δει άλλα παρόμοια Θέματα στο φόρουμ? Υπάρχουν πολλά. Κάνε μία Αναζήτηση για Youtube..