Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 15:50
Γεια σου φίλε,
i) Έχεις εγκαταστήσει τους codecs? viewtopic.php?f=9&t=32 (Δες και την Αντιμετώπιση Προβλημάτων)
ii) Έχες ενεργοποιημένο μήπως το Compiz?
iii) Έχεις δει άλλα παρόμοια Θέματα στο φόρουμ? Υπάρχουν πολλά. Κάνε μία Αναζήτηση για Youtube..
i) Έχεις εγκαταστήσει τους codecs? viewtopic.php?f=9&t=32 (Δες και την Αντιμετώπιση Προβλημάτων)
ii) Έχες ενεργοποιημένο μήπως το Compiz?
iii) Έχεις δει άλλα παρόμοια Θέματα στο φόρουμ? Υπάρχουν πολλά. Κάνε μία Αναζήτηση για Youtube..