Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 16:12
Ωραία, πάμε σιγά σιγά..!
Θα την βρούμε την λύση!
Άνοιξε το Synaptic πάτα "flash" και δες τι είναι τσεκαρισμένο-εγκατεστημένο. Απεγκατέστησέ τα και εγκατέστησε το Adobe Flash από εδώ: http://get.adobe.com/flashplayer/
Άνοιξε το Synaptic πάτα "flash" και δες τι είναι τσεκαρισμένο-εγκατεστημένο. Απεγκατέστησέ τα και εγκατέστησε το Adobe Flash από εδώ: http://get.adobe.com/flashplayer/