Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2009, 19:12
Μπράβο, όλα καλά λοιπόν..!
Αυτό το gnash βλέπω δημιουργεί προβλήματα πάντως..
Αυτό το gnash βλέπω δημιουργεί προβλήματα πάντως..
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/