Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2009, 19:22
από sokoban4ever
@duc
κάνε πρώτα ότι είπε ο Hephaestus και μετά άμα είναι δοκιμάζεις αυτό που είπα εγώ
λοιπόν μια εξήγηση στα γρήγορα :
Οι ISP παρέχουν συνήθως τους dns τους οι οποίοι για διάφορους λόγους μπορείς να είναι είτε αναξιόπιστοι είτε να καθυστερούν
ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιεί κανείς τον opendns ο οποίος προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα
Στο linux απλά βάζεις στο resolv.conf τον nameserver (dns ) σου ...
είτε ubuntu είτε windows είτε ότι άλλο ... τον dns χρειάζεσαι ώστε όταν ζητάς μια διέθυνση να μην την ζητάς με την ip της αλλά με το όνομα της
o dns server λοιπόν παίρνει από σενα το somewhereincybercpace.com βρίσκει ότι είναι το 77.77.77.177 και σε στέλνει εκεί ...
Το αρχείο hosts ( /etc/hosts ) έκανε παλιά την δουλειά του dns server ... ( και ακόμα την κάνει )
περισσότερα στο manpage του
Κώδικας: Επιλογή όλων
man hosts

και εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/Domain_Name_System
http://en.wikipedia.org/wiki/Name_server
Αυτά προς το παρών και βλέπουμε :)