Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2009, 23:16
από logari81
Συμφωνώ κι εγώ (με ενδιαφέρει πολυ ο συνδυασμος C++ και QT) η μονη μου ένσταση ειναι ότι εχουν πέσει λιγο όλα μαζι αυτην την περίοδο.

Πάντως μας έχω έτοιμο θέμα για άσκηση η οποία να ολοκληρωθει με την ολοκλήρωση των μαθημάτων: Ενα plugin για το timeline του kdenlive το οποιο θα έχει λιγότερες δυνατότητες από το υπάρχον timeline αλλα θα ειναι κατάλληλο και για πολυ αρχάριους χρήστες.

Είναι κάτι που το σκέφτομαι αρκετό καιρό αλλα δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθω αυτην περίοδο.

Η άποψή μου ειναι αν ξεκινήσουν τα μαθηματα, αυτό να γίνει αρχές Σεπτεμβρίου για να προλάβουμε να λασκάρουμε λίγο και να μην μπουν οι διακοπές στην μεση.