Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2009, 17:07
από medigeek
Πίστεψε με πάντως, είναι καλό να βρείτε ένα βιβλίο στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε. :)
1. Λύνει τα χέρια όσον αφορά τη συγγραφή ενός βιβλίου.
2. Σας αφήνει περισσότερο χρόνο να βρείτε πιο δημιουργικές ερωτήσεις/ασκήσεις και να προσφέρετε πιο μελετημένες απαντήσεις (π.χ. μου δίνει το χρόνο να μελετήσω και να αναφέρω τις διαφορές μεταξύ python 2.x και 3.0)
3. Συμμετέχουν ΠΑΡΑ πολλά άτομα, τα οποία έχουν έτοιμο υλικό και ρίχνονται με τα μούτρα στη μετάφραση, όποτε βρουν το χρόνο (και θέληση φυσικά). :D