Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2009, 23:57
από Ntelispak
Τις τελευταίες μέρες προσπαθούσα να συμμαζέψω σημειώσεις για τα μαθήματα και το μόνο που κατάφερα είναι μια τρύπα στο νερό. Συνειδητοποίησα, κάτι που θα έπρεπε να είχα δει με την μία, αλλά λόγω του ενθουσιασμού που προέκυψε, επειδή βρήκα μια πρωτοβουλία σαν αυτή στο forum, τυφλώθηκα. Το project είναι εξαιρετικά ευρύ. Αναρωτιέμαι πως είναι εφικτό να προετοιμαστεί κάτι τέτοιο μέσα σε 2 μήνες και με διακοπές να μεσολαβούν για πολλούς; Μήπως να περιορίσουμε λίγο τα ζητήματα; Ξεκίνησα να μαζεύω, υλικό και να κάνω πλάνο για την C που είναι λίγες και μικρές οι βιβλιοθήκες, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να το φέρω εις πέρας σε δυο μήνες. Πιστεύω ότι και με καταμερισμό εργασίας και πάλι θα ήταν δύσκολο ή ανέφικτο.

Αν ο στόχος είναι προγραμματισμός GUI, ίσως να μπορούσε να παρουσιαστεί η QT χωρίς ιδιαίτερη μνεία στη C++, και πόσο μάλλον στη C. Από συζητήσεις στο forum βλέπω ότι ήδη πολλοί γνωρίζουν ή και μαθαίνουν C++. Θα μπορούσαν, λοιπόν, τα μαθήματα να απευθύνονται σε αυτούς και να μην υπάρχουν εισαγωγικά κομμάτια στη C++. Μια λίστα με προαπαιτούμενα, θα μπορούσε να κατευθύνει αυτούς που ενδιαφέρονται για το τι τρύπες ίσως πρέπει να βουλώσουν κλπ...