Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2009, 12:17
Μια δυο πρόχειρες σκέψεις:
Η ομάδα "μαρκετινγκ" ΔΕΝ πρέπει να έχει στόχο την προώθηση μέσω διαδικτύου, αλλά την προώθηση μέσω ανθρώπινης παρουσίας σε διάφορες εκδηλώσεις - συνέδρια- happenings. Η δημιουργία booth του ubuntu-gr δίπλα π.χ στο hellug (η μαζί του) σε εκδηλώσεις- εκθέσεις-συνεδρια στην Ελλάδα , με υλικό προώθησης - αυτοκολλητάκια - cd - banners- υπολογιστές επίδειξης κτλ. ίσως να πρέπει να είναι από τις πρώτες προτεροαιότητες. Αυτό απαιτεί μια ομάδα που να έχει την δυνατότητα να ξοδεύει π.χ ένα Σαββατοκύριακο πραγματικής παρουσίας σε διάφορα μέρη (και μερικές μέρες πριν) για προετοιμασία - τρέξιμο, οργανωτικά - συγκέντρωση χρημάτων, μετακομίσεις κ.ο.κ.
ΙΜΗΟ μια ακόμα σελίδα που θα μαζεύονται web-banners , gifs και pdfs, θα είχε ελάχιστη απήχηση και κανένα ουσιαστικό αντίκτυπο.
Η ομάδα "μαρκετινγκ" ΔΕΝ πρέπει να έχει στόχο την προώθηση μέσω διαδικτύου, αλλά την προώθηση μέσω ανθρώπινης παρουσίας σε διάφορες εκδηλώσεις - συνέδρια- happenings. Η δημιουργία booth του ubuntu-gr δίπλα π.χ στο hellug (η μαζί του) σε εκδηλώσεις- εκθέσεις-συνεδρια στην Ελλάδα , με υλικό προώθησης - αυτοκολλητάκια - cd - banners- υπολογιστές επίδειξης κτλ. ίσως να πρέπει να είναι από τις πρώτες προτεροαιότητες. Αυτό απαιτεί μια ομάδα που να έχει την δυνατότητα να ξοδεύει π.χ ένα Σαββατοκύριακο πραγματικής παρουσίας σε διάφορα μέρη (και μερικές μέρες πριν) για προετοιμασία - τρέξιμο, οργανωτικά - συγκέντρωση χρημάτων, μετακομίσεις κ.ο.κ.
ΙΜΗΟ μια ακόμα σελίδα που θα μαζεύονται web-banners , gifs και pdfs, θα είχε ελάχιστη απήχηση και κανένα ουσιαστικό αντίκτυπο.