Macedon έγραψε:OK, θα το θέσω διαφορετικά για να έχει και ενδιαφέρον ....
Πείτε σας παρακαλώ τον Κύριο «δήθεν» να διορθώσει τον δεύτερο σύνδεσμο που έχει δώσει![]()
Πείτε επίσης στον Κύριο όπου με το παραμικρό κλειδώνει τα θέματα που βρίσκονται περί ανέμων...
Ότι στερεί την ελευθερία λόγου ...Και όλα αυτά για να προστατέψει το "Αφεντικό του" Είτε έχει δίκιο είτε όχι!
Αυτά τα λίγα!
Καλή συνέχεια!
@Macedon λυπάμαι που θα το πω αλλά γράφεις ασυναρτησίες!
Διακρίνω μια προβληματική συμπεριφορά στα τελευταία σου μηνύματα που έχω αντικρίσει στο φόρουμ.
Κοίτα δεν με ενδιαφέρει αν απευθύνεσαι στον Σίμο, δεν θα εστιάσω στο ότι απευθύνεσαι στον Σίμο.
Σε οποιοδήποτε μέλος απευθυνόσουν με τέτοιο τρόπο θα με ενοχλούσε ιδιαίτερα και σε παρακαλώ πολύ να σταματήσεις τώρα,
γιατί πολύ απλά αν συνεχίσεις έτσι τότε θα φτάσεις στο σημείο να αποκαλείς και εμένα «δήθεν» και εμένα δεν με νοιάζει καθόλου το πως θα με αποκαλέσεις!!
Αν έχεις κάποιο προσωπικό πρόβλημα με τον Σίμο τότε να του στείλεις προσωπικό μήνυμα, αν έχεις με τους συντονιστές τότε στείλε σε εμάς,
σε παρακαλώ όμως δεν θέλω να ξανά δω δικιά σου δημοσίευση η οποία θα έχει ειρωνικά σχόλια μέσα!! Προειδοποιώ!!