Δημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2010, 18:29
Off topic:
Συμφωνω και γω οπως ειπωθηκε τοσες φορες οτι καλυτερα να πιανει ολη την οθονη.Το δικο μου προβλημα ειναι τα πολλα διαφορετικα χρωματα.Κουραζουν και ζαλιζουν.
Συμφωνω και γω οπως ειπωθηκε τοσες φορες οτι καλυτερα να πιανει ολη την οθονη.Το δικο μου προβλημα ειναι τα πολλα διαφορετικα χρωματα.Κουραζουν και ζαλιζουν.