Δημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2010, 18:29
από dtrzG
Off topic:
Συμφωνω και γω οπως ειπωθηκε τοσες φορες οτι καλυτερα να πιανει ολη την οθονη.Το δικο μου προβλημα ειναι τα πολλα διαφορετικα χρωματα.Κουραζουν και ζαλιζουν.