Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2011, 03:59
από Epirotes
clepto έγραψε:υπάρχει πρόβλημα με τα κουμπιά...το ανέφερε ο medigeek παραπάνω..

Το σχόλιο μου δεν αφορούσε τα κουμπιά όπως είναι τώρα αλλά τις νέες προτάσεις που ετοίμασε ο Σάββας. Νόμισα ότι ήταν σαφές αυτό. ;)