Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2011, 15:50
από medigeek
Κι εμένα το ίδιο. Φαίνεται πως είναι μεγάλο για την αναλυση μου (1152χ864) :)

Τρεις αλλαγές στο css
1. Να φύγει η γραμμή "margin-right: 5px;"
έγραψε:#top-dock-left ul.rightside {
float: right;

text-align: right;
}


2. Να αλλαχθεί το "padding-left: 45px;"
έγραψε:#top-dock-left {
background: url("./styles/pro_ubuntu_lucid/theme/images/dock-top-decorate.gif") no-repeat scroll left bottom transparent;
height: 26px;
margin: 0;
padding-left: 30px;
}


3. Τα ακόλουθα margins:
έγραψε:ul.rightside {
float: right;
margin-left: 0;
margin-right: 0;

text-align: right;
}


Το προβλημα είναι ότι δεν ξέρω αν θα επηρεάσει ο αριθμός χαρακτήρων του username (π.χ. εμένα είναι "Αποσύνδεση [ medigeek ]").
Ρε παιδιά τι λέτε να κάνουμε μια μπάρα όπως αυτή του OMG! Ubuntu;
- http://www.wibiya.com
- http://www.apture.com

Υπάρχει φυσικά και η λύση να τα συρρικνώσουμε όλα και να κάνουμε ένα "side-button":
http://wpaoli.building58.com/wp-content ... panel.html
http://wpaoli.building58.com/2009/08/jq ... ab-thingy/
Δε λέω να γίνει Feedback, αλλά ένα κουμπί με τους συνδέσμους που χρησιμοποιούμε συνήθως. Μπορεί να γίνει με jquery.