Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2011, 08:16
Kαλησπέρα παλικάρια . Γνωρίζω οτι έχουν λυθει όλα τα Bugs απλά ήθελα να προτείνω μια αλλαγή που θα βοηθησει πιστευω.
Λοιπον όταν ανοιγει κάποιος νέο θέμα και περιγράφει το πρόβλημα του μετά μπορεί να θυμηθεί οτι έχει ξεχάσει κάτι να αναφέρει κατα τη περιγραφή και πολλές φορές τα μέλη δεν κάνουν επεξεργασία για να το ενσωματόσουν αλλα απαντούν απο κάτω!!
Αυτο που έχω να προτείνω ειναι το εξης : Όταν ενα μελος ανοιγει ενα θέμα και δεν έχει λάβει καμια απάντηση , τότε οποιοδήποτε νέο μηνυμα πάει να γράψει απο κάτω να ενσωματώνεται στο αρχικό ποστ του σαν επεξεργασία !!
Το έχω δει σε άλλα φορουμ γι αυτο το αναφέρω!!
Η απόφαση δικη σας
Iσως medigeek θα έπρεπε να περιορίσουμε την επεξεργασια για να μη παρατηρουνται τέτοια φαινομενα!!! Δηλαδή μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα ( π.χ 30 λεπτά) το μέλος να μην έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί το ποστ του!!
Αυτό σε συνδυασμό με το παραπάνω που αναφέρω νομίζω θα είναι αρκετά καλο!!
Οχι τιποτα αλλο αλλα παρατηρουνται και φαινομενα να απαντάει κάποιος σε ενα ποστ και μετά αυτος στον οποιο εχει απαντησει να εχει επεξεργαστει το μηνυμα του και να γραφει για παραδειγμα κατι τελείως άσχετο!!
Λοιπον όταν ανοιγει κάποιος νέο θέμα και περιγράφει το πρόβλημα του μετά μπορεί να θυμηθεί οτι έχει ξεχάσει κάτι να αναφέρει κατα τη περιγραφή και πολλές φορές τα μέλη δεν κάνουν επεξεργασία για να το ενσωματόσουν αλλα απαντούν απο κάτω!!
Αυτο που έχω να προτείνω ειναι το εξης : Όταν ενα μελος ανοιγει ενα θέμα και δεν έχει λάβει καμια απάντηση , τότε οποιοδήποτε νέο μηνυμα πάει να γράψει απο κάτω να ενσωματώνεται στο αρχικό ποστ του σαν επεξεργασία !!
Το έχω δει σε άλλα φορουμ γι αυτο το αναφέρω!!
Η απόφαση δικη σας
medigeek έγραψε:ALdaperan έγραψε:
ετσι πρέπει . Δε γίνεται να κάνεις ενα ποστ μετα απο καιρο να σου απαντάει καποιος και μετά να το σβήνεις εσυ!!!
Καλά, σχετικό αυτό.. επειδή με την επεξεργασία πάλι γίνεται διαγραφή, όπως έκανε ο Hephaestus (και χάσαμε αρκετές χρήσιμες απαντήσεις):
search.php?author_id=2591&sr=posts
Iσως medigeek θα έπρεπε να περιορίσουμε την επεξεργασια για να μη παρατηρουνται τέτοια φαινομενα!!! Δηλαδή μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα ( π.χ 30 λεπτά) το μέλος να μην έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί το ποστ του!!
Αυτό σε συνδυασμό με το παραπάνω που αναφέρω νομίζω θα είναι αρκετά καλο!!
Οχι τιποτα αλλο αλλα παρατηρουνται και φαινομενα να απαντάει κάποιος σε ενα ποστ και μετά αυτος στον οποιο εχει απαντησει να εχει επεξεργαστει το μηνυμα του και να γραφει για παραδειγμα κατι τελείως άσχετο!!