Δημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2011, 00:17
Εγώ ψηφίσω υπέρ , αν και το βρίσκω λίγο περιττό,μιας και το φόρουμ μας είναι υπεραναλυτικότατο με τόσες ενότητες που διαθέτει. Είναι για καλό σκοπό, οπότε έστω και 5-10 άτομα να ωφεληθούν απο αυτό το βίντεο, είναι κέρδος !
Αυτό που κατα τη γνώμη μου πρέπει όπωσδήποτε να φανεί στο βίντεο, είναι η αναζήτηση μέσα στο φόρουμ. Να φαίνεται με ποιο τρόπο μπορεί κάποιος να κάνει σωστή αναζήτηση ώστε να βρίσκει λύση στο πρόβλημά του απο προηγούμενα θέματα χωρίς ν'ανοίγει νέο θέμα στο οποίο να ζητάει βοήθεια για πρόβλημα που έχει ήδη απαντηθεί και επιλυθεί σε άλλο θέμα.
Αυτό που κατα τη γνώμη μου πρέπει όπωσδήποτε να φανεί στο βίντεο, είναι η αναζήτηση μέσα στο φόρουμ. Να φαίνεται με ποιο τρόπο μπορεί κάποιος να κάνει σωστή αναζήτηση ώστε να βρίσκει λύση στο πρόβλημά του απο προηγούμενα θέματα χωρίς ν'ανοίγει νέο θέμα στο οποίο να ζητάει βοήθεια για πρόβλημα που έχει ήδη απαντηθεί και επιλυθεί σε άλλο θέμα.