Δημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2012, 15:12
forestG έγραψε:
Αυτό που πρότεινα είναι η δημιουργία ενος θέματος Γενικής βοηθείας. Προαιρετικά θα μπορούσε να χωριστεί σε απλες και προσχωρημενες ερωτήσεις.
Είχαμε για τώρα και το IRC (http://www.ubuntu-gr.org/webchat) ως χώρος για πολύ απλές ερωτήσεις όπου μπορούσε να κατευθύνει κάποιος τον κόσμο στο κατάλληλο μέρος. Ωστόσο, στο IRC χρειάζεται αναμονή για να δει κάποιος γνώστης την ερώτηση και να βρει το χρόνο να απαντήσει.
Πιστεύω ότι ένα νήμα/συζήτηση με χαρακτηριστικό θέμα της μορφής «Έχετε πραγματικά χαθεί στο Ubuntu; Ρωτήστε εδώ!» μπορεί να βοηθήσει.
Θα μπορούσε να γίνει και κάποιο γραφικό για να μπει στην κεφαλίδα ώστε να φαίνεται αρκετά εύκολα.
Μια άλλη επιλογή θα ήταν να φτιαχτεί ένα Shoutbox μόνο για τέτοιες ερωτήσεις αρχαρίων, όπου κατευθύνουμε προς τη σωστή ενότητα του φόρουμ.
Μια τρίτη επιλογή είναι να ενισχύσουμε περισσότερο την υπηρεσία http://troubleshooting.ubuntu-gr.org/ ώστε να κατευθύνουμε εκεί τα νέα μέλη, και αφού περάσουν από τα βήματα, να κατευθύνονται στη σωστή ενότητα του φόρουμ και να κάνουν την ερώτηση.
Δηλαδή, το Troubleshooting να αναδιαμορφωθεί ώστε να κατευθύνει τους χρήστες στη σωστή ενότητα, αντί να προσπαθεί να απαντήσει σε όλες τις τεχνικές ερωτήσεις. Θα ήθελες να επέμβεις στη βάση του http://troubleshooting.ubuntu-gr.org/ ώστε να καθοδηγεί σωστά τα νέα μέλη;
Σε κάθε περίπτωση, αυτά απαιτούν και κάποιο διαχειριστικό έργο, και χρειαζόμαστε την γνώμη των διαχειριστών για εφικτότητα.
Από την εμπειρία μου από τις ερωτήσεις που βλέπω, γενικά οι νέοι χρήστες τα βγάζουν πέρα. Και αν υπάρχει κάποιο λάθος, βοηθούν οι συντονιστές. Είναι και οι πιθανοί χρήστες που ίσως χάνονται νωρίς και απλά δεν αποφασίζουν να ρωτήσουν (και δεν τους βλέπουμε).