Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2013, 18:12
από pete-maister
Καλησπέρα σε όλους.Καταρχήν δεν ξέρω κατά πόσο γράφω την ανάρτηση αυτή στην σωστή κατηγορία θεμάτων αλλά νομίζω είναι στην σωστη.Εδω και αρκετο καιρο ειχα μια ιδεα να κανω καποια tutorial φυσικα στα ελληνικα για τα μελη της κοινωτητας ωστε να κανω καποια review στα διαφορα λειτουργικα συστηματα των linux,ubuntu,linux mint,zorin,elemetary κτλ.Mε αυτο τον τροπο μπορουμε να δωσουμε μια γενικη εικονα των flavors του linux και ο καθενας να μπορει να επιλεξει αυτο που τον ευχαριστεί περισσοτερο.Προσωπικά εxω ολη την καλη διαθεση να ασχοληθω πανω σε αυτο το κομματι και θα ηθελα να ακουσω και την δικη σας αποψη.