Δημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2014, 23:22
από RedDeviL
Ελπιζω να μην εχει αναφερθει ξανα. Αυτο που προτινω ειναι οταν καποιος γραφει μια εντολη εγκαταστασης ενος προγραμματος η οτιδηποτε αλλου, να γραφει στο ιδιο ποστ και την αντιστοιχη εντολη απεγκαταστασης.