Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 23:11
από yodan000
Το όνομα τις Unit μπορεί να είναι ο,τι θέλω ή είναι σιγκεκριμένα ονόματα κάτι σαν κωδικοποίηση δλδ. Επίσης αν μπορεί κάποιος να μου πει κάποιο καλό site για να μάθω να χρησιμοποιώ το lazarus