Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2010, 22:16
από dtrzG
mouseeatingthebus έγραψε:Λοιπόν γειά σε όλους .
Βρήκα αυτό το site( ψάχνοντας τι να γράψω για να εξοικειωθώ ως αρχάριος με μιά νέα γλώσσα):
http://projecteuler.net
Μου άρεσε , οπότε είπα να το μοιραστώ με την κοινότητα(όσους τέλος πάντων δεν το ξέρουν ήδη)
Καλά loops!


Δεν βλεπω πουθενα κουμπι φορουμ 'η κατι σχετικο.Ποια ειναι τα περιεχομενα του ??


EDIT : Τωρα το ειδα ο στραβος.Εχεις τη δυνατοτητα να δεις τα προβληματα πριν κανεις register.Δηλαδη αυτο το site σου δινει προγραμματιστικα προβληματα προς λυση 'η καταλαβα λαθος ??